تايم مگ
آموزش، اخبار، مقاله، نقد و بررسي و...

سيستم عامل اندرويد تبديل به يكي از محبوب ترين‌ها در زمينه موبايل و تبلت شده و كمتر كسي است كه نام اندرويد را نشنيده باشد. از ويژگي‌ و مزيت‌هاي اصلي اين سيستم عامل، متن باز بومدن آن است؛ يعني افراد و توسعه دهندگان به راحتي مي‌توانند براي آن اپليكيشن و نرم افزار اختصاصي خود را طراحي كنند.

اگر شما نيز از افرادي هستيد كه به توسعه اپليكيشن‌هاي سيستم عامل اندرويد مي‌پردازيد و يا دوست دارريد كه از محيط‌هاي توسعه‌ي آن آگاه شويد، اما دسترسي لازم براي ورود به محيط برنامه نويسي را در گوشي و يا تبلت نداريد، با اين آموزش اندرويد همراه ما باشيد.

بر روي سيستم عامل اندرويد بخشي با نام گزينه‌هاي برنامه نويسي و يا Developer option وجود دارد كه كاربران به وسيله آن مي‌توانند به محيط  برنامه نويسي اندرويد دسترسي داشته باشند. اگرچه براي توسعه اندرويد مي‌بايست گوشي و يا تبلت به كامپيوتر متصل شوند، اما بايد بر روي اين دستگاه‌ها نيز دسترسي‌هاي لازم اعمال شوند.

در ابتدا بخش Developer option قابل مشاهده نيست، پس براي روشن كردن اين منو بايد مراحل زير را طي نماييد.

براي آغاز كار وارد بخش تنظيمات شويد و به پايين صفحه بياييد (اسكرول كنيد) تا گزينه درباره تلفن يا About phone ديده شود.

Developer-option-menu-1


با وارد شدن به بخش درباره تلفن، دوباره به پايين صفحه بياييد و گزينه شماره ساخت و يا Build number را 7 بار به‌صورت پي در پي لمس كنيد. بعد لمس اين گزينه يك پيام مبني بر اين كه از اين پس شما توسعه دهنده هستيد در صفحه ظاهر مي‌شود.

Developer-option-menu-2


حال به صفحه قبل (صفحه تنظيمات) بازگرديد تا بخش جديد را در بالاي گزينه درباره دستگاه مشاهده كنيد. در اين قسمت شما دسترسي‌هاي لازم را براي توسعه اندرويد داريد.

Developer-option-menu-3

 

منبع : آيتي رسان 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ ] [ ۱۱:۵۶:۱۲ ] [ ستاره رادمنش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی