تايم مگ
آموزش، اخبار، مقاله، نقد و بررسي و...

  همچون اندرويد، سيستم عامل iOS نيز داراي شكلك هاي اموجي اختصاصي است. اگر در حال حاضر يك دستگاه اندرويدي در اختيار داريد بازهم مي توانيد با استفاده از روش‌هاي تبديل ايموجي اندرويد به ايفون ، به اين شكلك ها دسترسي پيدا كنيد و حتي آن ها را براي مخاطبان خود ارسال نماييد. در اين مطلب قصد داريم بهترين برنامه هاي موجود به منظور استفاده از ايموجي آيفون در اندرويد را معرفي كنيم. با shahrsakhtafzar همراه باشيد.

در گذشته كاربران گوشي هاي اندرويدي، به منظور به منظور استفاده از ايموجي هاي آيفون براي اندرويد مجبور بودند با طي مراحل سخت و زمان گير، دستگاه خود را روت كنند؛ اما به تازگي ابزارهايي معرفي شده است كه بدون نياز به روت كردن دستگاه ها، امكان تغيير ايموجي گوشي اندرويد به ايفون را فراهم مي كند. تبديل ايموجي سامسونگ به ايفون از طريق نرم‌افزارهاي مختلف ممكن شده است.

در اين مطلب به معرفي سه مورد از بهترين اين ابزارها مي پردازيم كه به كاربران دستگاه هاي اندرويدي اجازه مي دهند، بدون نياز به روت كردن دستگاه خود، شكلك هاي ايموجي آيفون براي گوشي هاي اندرويد را در اختيار داشته باشند.

در حال حاضر بهترين روش در تبديل ايموجي اندرويد به ايفون ، تعويض صفحه كليد و استفاده از يك برنامه غيررسمي در اين بخش است. مي توان در سرويس Play Store، انبوهي از برنامه هاي فعال در اين جوزه را يافت و همين موضوع سبب شده است انتخاب يك برنامه كارآمد و قدرتمند براي استفاده از ايموجي آيفون در اندرويد كاري سخت و دشوار باشد.

براي آن دسته كاربراني كه با انتخاب بهترين برنامه در اين حوزه مشكل دارند، اين مطلب شهر سخت افزار مي تواند بسيار عالي باشد و به آن ها در صرفه جويي زمان كمك كند.

پيش از بررسي اين برنامه هايي براي استفاده ايموجي هاي آيفون براي اندرويد بايد توجه داشت كه ميزان دسترسي به اين اموجي ها به برنامه اي كه در حال استفاده از آن هستيد وابسته است. به عبارت ديگر، اگر در برنامه اي نتوانستيد از اموجي هاي سيستم عامل iOS استفاده كنيد، بدانيد كه آن برنامه، قابليت پشتيباني از آن ها را در اختيار ندارد.

برنامه Emoji Keyboard

تبديل ايموجي شيائومي به ايفون با نرم افزار EMOJI KEYBOARD

اين برنامه تغيير ايموجي گوشي اندرويد به ايفون داراي انبوهي از شكلك هاي مختلف، از جمله اموجي هاي سيستم عامل iOS است؛ كه كاربران مي توانند آن را براي مخاطبان خود ارسال كنند.

از ميان ديگر قابليت هاي عالي برنامه Emoji Keyboard مي توان به امكان شخصي سازي ظاهر آن اشاره كرد. كاربران مي توانند علاوه بر Theme، ابعاد كليدهاي صفحه كليد را هم به سليقه خود تغيير دهند تا در هنگام استفاده از آن و شكلك هاي موجود در آن، احساس راحتي كنند.

برنامه iMore Emoji Keyboard

تبديل ايموجي اندرويد ۱۰ به ايفون

برنامه iMore Emoji Keyboard، قابليت تبديل ايموجي اندرويد به ايفون را دارد. در اصل بايد گفت كه رابط كاربري اين برنامه بسيار زيبا طراحي شده است و نمي توان از اين نظر نقدي به آن وارد كرد. اين برنامه تمامي قابليت هاي پايه و موردنياز كاربران از يك صفحه كليد مجازي را در اختيار آن ها مي گذارد. علاوه بر اين، امكان ارسال اموجي هاي خاص و حتي فايل هاي GIF نيز توسط آن وجود دارد.

در كنار اين قابليت ها، برنامه iMore Emoji مي تواند از انبوهي از Theme ها نيز پشتيباني كند كه به صورت جداگانه از طريق سرويس Play Store در دسترس هستند. به عنوان مثال يكي از بهترين اين Theme ها، Phone X keyboard نام دارد كه سبب مي شود برنامه iMore Emoji، دقيقاً صفحه كليدي با ظاهر گوشي هاي آيفون را فراهم كند.

برنامه Kika Keyboard

ايموجي هاي جديد آيفون براي اندرويد

برنامه Kika Keyboard، تنها ايموجي هاي آيفون براي اندرويد را در خود جاي نداده است؛ بلكه انبوهي از شكلك هاي ديگر را هم در دسترس كاربران قرار مي دهد. با توجه به اين موضوع بايد گفت اگر به صفحه كليدي نياز داريد كه انبوهي از شكلك هاي اموجي مختلف را در خود جاي داده و به قابليت هاي فراواني مجهز است، مي توانيد از اين برنامه براي تغيير ايموجي گوشي اندرويد به ايفون استفاده كنيد.

مي توان در اين برنامه صفحه كليد ايموجي آيفون براي گوشي هاي اندرويد ، قابليت هاي مهمي نظير ارسال فايل هاي GIF، ارسال استيكر، لغزش انگشت براي تايپ سريع متون، سيستم تصحيح خودكار كلمات و انبوهي از ديگر قابليت ها را در اختيار داشت. اين قابليت ها سبب شده است كه تجربه استفاده از اين برنامه نسبت به بسياري از ديگر برنامه ها، كه شكلك هاي اموجي گوشي هاي آيفون را در خود جاي داده اند بهتر باشد.

تبديل ايموجي شيائومي به ايفون

تبديل ايموجي اندرويد به ايفون بدون برنامه در گوشي‌هاي شيائومي تنها با يك تغيير كوچك ممكن شده است. براي استفاده از ايموجي آيفون در اندرويد گوشي شيائومي خود مراحل زير را طي كنيد.

  • به Setting برويد و روي گزينه General Setting كليك كنيد.
  • Region را لمس كنيد و آن را روي India قرار دهيد.

بعد از انتخاب هند به عنوان منطقه گوشي خود، به فروشگاه Xiaomi Themes برويد و عبارت «iOS 14 emoji» يا «iOS v14 emoji» را جستجو كنيد.

بعد از يافتن iOS 14 emoji روي Free بزنيد تا دانلود آغاز شود. بعد از نصب اين فونت قادر خواهيد بود از ايموجي‌ هاي آيفون براي اندرويد استفاده كنيد.

جمع‌بندي
بايد گفت در سيستم عامل اندرويد تبديل ايموجي اندرويد به ايفون كار سخت و دشواري نيست و تنها بايد يك برنامه صفحه كليد مناسب كه داراي مجموعه كاملي از شكلك ها است را انتخاب و بر روي دستگاه  نصب كرد.

در حال حاضر مي توان انبوهي از برنامه هاي استفاده از ايموجي آيفون در اندرويد را يافت كه مدعي هستند توانايي اضافه كردن صفحه كليد و شكلك هاي سيستم عامل iOS به دستگاه هاي اندرويدي را دارند. اما بايد توجه داشت كه عموم آن ها داراي عملكرد ضعيفي هستند و نمي توانند اين قابليت ها را فراهم كنند. همچنين بخش قابل توجهي از اين برنامه هاي تغيير ايموجي گوشي اندرويد به ايفون نيز هم اكنون توسط سازندگان خود پشتيباني نمي شوند.

با توجه به اين موضوع به كاربراني كه به شكلك هاي اموجي آيفون علاقه مند هستند توصيه مي كنيم از يكي از موارد بالا براي دسترسي به ايموجي آيفون براي گوشي هاي اندرويد استفاده كنند. در صورتيكه دوست داريد خودتان اپليكيشن بسازيد بايد آموزش برنامه نويسي جاوا اندرويد را بگذرانيد. 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۱ مرداد ۱۴۰۱ ] [ ۱۱:۵۵:۰۵ ] [ ستاره رادمنش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی