تايم مگ
آموزش، اخبار، مقاله، نقد و بررسي و...

خريد اينترنتي اين سال‌ها، حسابي جاي خودش را در زندگي مدرن ما باز كرده است. هرچند كه لذت راه رفتن بين راهروهاي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي يا پاساژهاي رنگارنگ را نمي‌شود ناديده گرفت، اما در پايان يك روز كاري طولاني برداشتن گوشي موبايل و انجام يك خريد سريع و آسان بهترين گزينه است. بنابراين ما تصميم گرفتيم كه در اين نوشته چند اپليكيشن خريد اينترنتي براي اندرويد را به شما معرفي كنيم تا دردسرهاي خريد را كمتر و امكان يك خريد آسان، مطمئن و امن را به شما بدهيم. پس با ما همراه باشيد.

خريد اينترنتي

چرا خريد اينترنتي؟

اجازه بدهيد قبل از اينكه به سراغ معرفي برنامه‌ها برويم، اين سوال ابتدايي را بپرسيم كه اصلا چرا ساخت اپليكيشن فروشگاهي اندرويد ترند است و خريد اينترنتي اخيرا زياد استفاده مي شود؟ با چند دليل خلاصه، به اين سوال جواب مي‌دهيم:

  • صرفه جويي در زمان؛
  • دسترسي به تنوع وسيعي از كالاها؛
  • امكان مقايسه قيمت‌ها؛
  • امكان بررسي كامل مشخصات و ويژگي‌هاي يك كالا؛
  • استفاده از نظرات خريداران ديگر يك محصول؛
  • اطلاع سريع از تخفيف‌ها و استفاده از آنها؛
  • صرفه جويي در هزينه‌هاي رفت و آمد و بنزين.
 
حالا چند برنامه خريد اينترنتي ايراني مفيد و ضروري را به شما معرفي مي‌كنيم:
 

۱) ديجي‌كالا

ديجيكالا

فهرست‌مان را با برنامه‌اي شروع مي‌كنيم كه احتمالا نياز به معرفي مفصلي ندارد. ديجي‌كالا يك فروشگاه اينترنتي كامل است كه در سال‌هاي اخير، بخش بزرگي از خريداران اينترنتي را جذب خود كرده است و با تنوع گسترده محصولي كه دارد، تقريبا تمام نياز‌هاي شما را برطرف مي‌كند.

دربرنامه ديجي‌كالا مي‌توانيد علاوه بر كالاهاي ديجيتال، مانند گوشي موبايل، لپ‌تاپ و دوربين عكاسي (كه اين فروشگاه ابتدا فعاليت خود را با فروش اين محصولات آغاز كرد؛) محصولات متنوع ديگري مانند وسايل خانه و آشپزخانه، خودرو، ابزار و وسايل اداري، محصولات بهداشتي، زيبايي و سلامت، اسباب بازي، لوازم التحرير، وسايل و پوشاك ورزشي، وسايل سفر، پوشاك و لباس‌هاي متنوع و به تازگي محصولات و مواد غذايي هم خريداري كنيد.

ديجي‌كالا براي جذب بيشتر مشتريان و بالا بردن رضايت آنها، جشنواره‌هاي مناسبتي زياد و تخفيف‌هاي فوق‌العاده روزانه دارد كه بهترين فرصت براي خريدهاي به صرفه است.

خلاصه اينكه در ديجي‌كالا هر چيزي كه درخانه و بيرون از خانه نياز داشته باشيد را مي‌توانيد با قيمت خوب و مطمئن، خريد كنيد. هزينه ارسال سفارش‌هاي شما، براي خريد زير ۱۵۰ هزار تومان، ۹۵۰۰ تومان است و براي خريدهاي بالاتر، رايگان است.

ديجي‌كالا را از مايكت دريافت كنيد:

آيكون برنامه ديجي‌كالا
ديجي‌كالا 
سازنده: ديجي كالا
حجم: ۲۶.۵ مگابايت

۲) علي بابا

علي بابا

با علي بابا فقط كافيست كه به فكر سفر كردن بيفتيد. بليط قطار، هواپيما و اتوبوس همچنين صدها اقامتگاه و هتل، بعلاوه تورهاي مختلف براي سفرهاي داخلي و خارجي، در برنامه خريد اينترنتي علي بابا به راحتي در دسترس شماست.

اپليكيشن علي بابا كم حجم و با طراحي آسان براي استفاده است. با اين برنامه مي‌توانيد در هر لحظه، ليست كامل بليط‌هاي قطار، هواپيما و اتوبوس را ببينيد و خريداري كنيد و در صورتي كه به هر دليلي سفر شما لغو شد، بليط را پس بدهيد.

علي بابا پشتيباني ۲۴ ساعته دارد و در صورتي كه در هر مرحله كار با اپليكيشن و خريد به مشكل يا سوالي برخورديد، به شما پاسخگو خواهند بود.

علي بابا را از مايكت دانلود كنيد:

آيكون برنامه علي‌بابا
علي‌بابا 
سازنده: شركت سفرهاي علي بابا
حجم: ۱۴.۶ مگابايت

۳) اسنپ فود

اسنپ فود هم اپليكيشن خريد اينترنتي ديگري است كه نياز به معرفي چنداني ندارد، چون به احتمال زياد شما حداقل ماهي سه چهار بار به سراغ آن مي‌رويد.

با اسنپ فود در هر شهري كه باشيد، مي‌توانيد ازنزديك‌ترين رستوران غذا سفارش دهيد. كار با اپليكيشن اسنپ فود ساده است؛ رستوارن مورد علاقه‌تان را در محدوده محلي كه هستيد پيدا مي‌كنيد، غذايي كه دوست داريد را انتخاب مي‌كنيد و بعد از پرداخت، غذا براي شما فرستاده مي‌شود.

هزينه ارسال و مدت زمان ارسال بسته به رستوران و غذايي كه سفارش مي‌دهيد متفاوت است، ولي به هر حال براي خوردن يك غذاي خوشمزه بايد صبور بود.

پشتيباني اسنپ فود به صورت ۲۴ ساعته در تمام روزهاي هفته در اختيار شماست. البته كه به علت حجم بالاي سفارش‌ها شايد مجبور شويد براي ارتباط با پشتيبان، در صف تماس بمانيد.

اسنپ فود از مايكت دريافت كنيد:

آيكون برنامه اسنپ فود | سفارش غذا و سوپرماركت
اسنپ فود | سفارش غذا و سوپرماركت 
سازنده: آوا نگار اطلس تجارت
حجم: ۱۷ مگابايت

۴) تخفيفان

تخفيفان

تخفيفان مرجع خدمات مختلف شامل تخفيف است. در تخفيفان مي‌توانيد براي رستوران و كافي شاپ، خدمات تفريحي و ورزشي، خدمات آموزشي، خدمات پزشكي و سلامت، هنر و تئاتر، خدمات زيبايي و آرايشي، تور و سفر تخفيف بگيريد. همينطور مي‌توانيد كدهاي تخفيف هيجان‌انگيز فروشگاه‌هاي اينترنتي معتبر مانند ديجي‌كالا، اسنپ فود، فيليمو و … را خريداري كنيد. بازه تخفيف‌ها در اين برنامه، بين ۳۰ تا ۹۰ درصد است.

تخفيفان در شهرهاي مختلف ايران فعال است و با انتخاب شهرتان مي‌توانيد ليست كاملي از خدمات داراي تحفيف را ببينيد و در هزينه‌هاي خود صرفه‌جويي كنيد.

تخفيفان براي كاربران اپليكيشن خود تخفيف‌هاي دوره‌اي ويژه‌اي ارائه مي‌دهد كه براي استفاده از آنها بايد اپليكيشن را دانلود و نصب كنيد:

آيكون برنامه تخفيفان | takhfifan
تخفيفان | takhfifan 
سازنده: تخفيفان
حجم: ۷ مگابايت

۵) اُكالا

اكالا

اُكالا سوپر ماركت آنلاين بر روي گوشي همراه شماست. اين برنامه، اپليكيشن خريد اينترنتي فروشگاه‌هاي زنجيره‌اي افق كوروش است و با آن مي‌توانيد به تمام محصولات اين فروشگاه‌ها و صد البته تخفيف‌هاي هيجان‌انگيز آنها دسترسي داشته باشيد.

در اكالا هر چيزي كه در يك سوپر ماركت بزرگ پيدا مي‌شود، مانند انواع مواد غذايي، خواربار، ميوه و سبزيجات، وسايل شوينده و بهداشتي، ابزار، لوازم التحرير و اداري، به همراه انواع مشخصي از پوشاك وجود دارند. شما مي‌توانيد خريدهاي مورد نيازتان را به صورت اينترنتي از نزديك‌ترين شعبه افق كوروش انجام دهيد و در سريع‌ترين زمان و به صورت رايگان براي خريد‌هاي بالاي صد هزار تومان، درب خانه‌تان تحويل بگيريد. اكالا ضمانت بازگشت كالا تا ۷۲ ساعت بعد از خريد را هم به شما مي‌دهد.

ويژگي جالب برنامه اكالا، بخش ليست خريد است. در اين بخش مي‌توانيد يك ليست از هر چيزي كه نياز داريد تهيه كنيد تا در خريد بعدي، هيچ چيز را از قلم نيندازيد. بعلاوه برنامه اكالا يك اپليكيشن پرداخت هم هست. در تب خدمات اين برنامه مي‌توانيد شارژ موبايل و بسته‌هاي اينترنت بخريد و قبض‌ها را با استفاده از اسكن باركد پرداخت كنيد.

 

اُكالا را از مايكت دريافت كنيد:

آيكون برنامه اكالا سوپرماركت اينترنتي افق كوروش
اكالا سوپرماركت اينترنتي افق كوروش 
سازنده: اكالا
حجم: ۲۸.۱ مگابايت

 

۶) جانبي

اپليكيشن جانبي

جانبي برنامه خريد اينترنتي انواع لوازم جانبي براي انواع محصولات ديجيتال است. در اين اپليكيشن مي‌توانيد تنوع گسترده‌اي از انواع لوازم جانبي با برندهاي متنوع و معتبر را ببينيد و محصول مورد نظرتان را از بين ده‌ها گزينه انتخاب كنيد. خريد در جانبي با ضمانت اصل بودن كالا و برگرداندن آن تا هفت روز پس از خريد انجام مي‌شود.

اپليكيشن جانبي رابط كاربري مناسبي دارد. در ابتداي ورود به برنامه، جانبي با تشخصي خودكار مدل گوشي شما، لوازم جانبي مناسب با آن را به شما پيشنهاد مي دهد. در برنامه دسته بندي‌هاي مجزايي براي وسايل ديجيتال وجود دارد كه هركدام چندين زيرمجموعه دارند كه اين باعث مي‌شود پيدا كردن وسيله مورد نياز براي شما آسان شود.

مشخصات كامل هر كالا به همراه تصاوير با كيفيت و واضح و توضيح كوتاهي براي بررسي آن، بعلاوه نظر كاربراني كه محصول را خريده‌اند، در جانبي به شما كمك مي‌كنيد كه بهترين گزينه را انتخاب كنيد. هزينه ارسال كالا براي خريدهاي بالاي صد هزار تومان رايگان و براي خريدهاي كمتر، ۷۵۰۰ تومان است. پشتيباني جانبي در روزها و ساعات كاري پاسخگوي سوالات شماست.

جانبي را از مايكت دريافت كنيد:

آيكون برنامه جانبي
جانبي 
سازنده: شاپفا
حجم: ۷.۷ مگابايت

 

۷)‌ باني مد

در باني مد هر چيزي كه براي زيباتر كردن ظاهرتان نياز داشته باشيد را مي‌توانيد به صورت اينترنتي خريداري كنيد. لباس و اكسسوري‌هاي زنانه و مردانه، محصولات بهداشتي و سلامتي براي مراقبت از پوست، مو و… براي خانم‌ها، آقايان و كودكان، به همراه مجموعه‌اي از محصولات خانه و آشپزخانه در اپليكيشن باني مد وجود دارند.

كالاهاي اين دسته‌بندي‌ها از برندهاي معتبر و محبوب ايراني و خارجي در اپليكيشن وجود دارند. استفاده از برنامه خريد اينترنتي باني مد آسان است.  محصولات زياد و متنوع اين برنامه در دسته بندي‌هاي مشخصي به راحتي قابل پيدا كردن هستند؛ بعلاوه در بخش جستجوي آن مي‌توانيد محصول مورد نظرتان را با سرچ نام و يا با استفاده از اسكن باركد پيدا كنيد. تخفيف هاي روزانه خوب و حراج هاي متنوع در باني مد، مي‌تواند اين برنامه را تبديل به برنامه خريد اينترنتي محبوب شما كند.

باني مد را مايكت دريافت كنيد:

آيكون برنامه باني مد
باني مد 
سازنده: فروشگاه اينترنتي باني مد
حجم: ۱۳.۶ مگابايت

 

براي ديدن برنامه‌هاي مشابه ديگر، به دسته بندي خريد در مايكت برويد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ ] [ ۰۹:۲۱:۵۹ ] [ ستاره رادمنش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی