تايم مگ
آموزش، اخبار، مقاله، نقد و بررسي و...

در بين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم اندرويد، كدام‌يك حرف بيشتري براي گفتن دارند؟ اين سؤالي است كه معمولاً براي افرادي كه علاقه‌ي زيادي به تدوين و ويرايش فيلم دارند و مي‌خواهند اين كار را با گجت اندرويدي خود انجام دهند، ايجاد مي‌شود. اگرچه در iOS اپليكيشن iMovie وجود دارد كه علي‌رغم داشتن امكانات زياد و فقدان تبليغات، كاملاً رايگان است، اما در اندرويد يك اپليكيشن رايگان همه‌فن‌حريف براي ويرايش فيلم ديده نمي‌شود.

بهترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم براي اندرويد

خوشبختانه، اين به معناي عدم وجود اپليكيشن‌هاي توانا در اين زمينه نيست. در بين ميليون‌ها اپليكيشن اندرويد، تعداد زيادي اپليكيشن مناسب براي ويرايش فيلم وجود دارد ولي طبق بررسي‌هاي انجام شده، تعداد اندكي اپليكيشن كاملاً رايگان مجهز به امكانات مناسب وجود دارد و براي كارهاي حرفه‌اي بايد به استفاده از اپليكيشن‌هاي پولي روي بياوريد.

البته بيشتر اين اپليكيشن‌هاي پولي، نسخه‌ي رايگان هم دارند كه البته اين نسخه‌ي رايگان داراي تبليغات زيادي هستند و علاوه بر گذاشتن واترمارك بر ويديو، امكانات محدودتري نسبت به نسخه پولي ارائه مي‌دهند. در نهايت بايد خاطرنشان كنيم كه در اين مطلب فقط به تعداد محدودي از اين اپليكيشن‌ها نگاه مي‌اندازيم و مطمئناً مي‌توان به تعداد بسيار بيشتري از آن‌ها اشاره كرد.

Crop & Trim Video

بهترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم براي اندرويد

قيمت: رايگان، بدون واترمارك

در بين اپليكيشن‌هاي اين فهرست، اين تنها اپليكيشن رايگاني است كه واترمارك بر روي ويديو نمي‌اندازد. اگر به دنبال امكانات ابتدايي مانند برش هستيد، مي‌توانيد بر روي توانايي‌هاي آن حساب كنيد اما اگر خواستار امكانات پيشرفته‌تر مانند بهره‌گيري از لايه‌ها و انداختن فايل‌هاي صوتي بر ويديو هستيد، اين اپليكيشن ويرايش فيلم مناسب شما نيست.


Kinemaster

بهترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم براي اندرويد

محدوديت‌هاي نسخه رايگان: واترمارك، تبليغات و محدوديت در ابزار حرفه‌اي

قيمت نسخه پولي: ماهانه ۴ دلار يا سالانه ۳۰ دلار

اگر به دنبال اپليكيشن ويرايش فيلم حرفه‌اي هستيد كه هم از ابزارهاي حرفه‌اي مانند پشتيباني از لايه‌هاي مختلف بهره ببرد و هم استفاده از آن راحت باشد، استفاده از اين اپليكيشن را توصيه مي‌كنيم. طبق بررسي‌هاي انجام شده، Kinemaster در بين انواع و اقسام اپليكيشن‌هاي مشابه، رابط كاربري جذاب‌تري دارد و خيلي سريع مي‌توان بخش‌هاي مختلف آن را ياد گرفت و از امكانات گسترده‌اش استفاده كرد. اگر اهل استفاده از نرم‌افزارهاي حرفه‌اي مانند Premiere Pro هستيد و مي‌خواهيد از نسخه موبايل چنين برنامه‌اي استفاده كنيد، مي‌توانيد روي امكانات Kinemaster حساب كنيد.


InShot

بهترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم براي اندرويد

محدوديت‌هاي نسخه رايگان: خروجي حداكثر با كيفيت ۱۰۸۰p Full HD، تبليغات و ديگر محدوديت‌ها

قيمت نسخه پولي: ۴ دلار براي حذف تبليغات

InShot يك اپليكيشن ويرايش فيلم قابل توجه است كه از رابط كاربري ساده‌اي بهره مي‌برد و وظيفه‌ي خود را به خوبي انجام مي‌دهد. در مقايسه با ديگر نسخه‌هاي رايگان اپليكيشن‌ها، اين مورد سرعت بهتري دارد و تبليغات آن مخل تجربه كاربري نيست. اين اپليكيشن ويرايش فيلم از پس انجام چه كارهايي برمي‌آيد؟ از بين قابليت‌هاي آن مي‌توانيم به مواردي مانند برش، افزودن موسيقي، استيكر، متن و كنترل سرعت ويديو اشاره كنيم. روي هم رفته اين اپليكيشن، موارد مقدماتي مربوط به ويرايش فيلم را به‌خوبي پوشش مي‌دهد.


VivaVideo

بهترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم براي اندرويد

محدوديت‌هاي نسخه رايگان: واترمارك، محدوديت زماني ۵ دقيقه‌اي، خروجي حداكثر با كيفيت ۴۸۰p، تبليغات و ديگر محدوديت‌ها

قيمت نسخه پولي: سالانه ۱۵ دلار يا ماهانه ۴.۵ دلار

يكي از محبوب‌ترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم همين VivaVideo است كه رابط كاربري شلوغي دارد و در ابتدا پاپ‌آپ‌هايي براي معرفي ابزارهاي مختلف را نمايش مي‌دهد. به طور كلي اين اپليكيشن از ابزارهاي ساده مربوط به اين ويرايش ويديو بهره مي‌برد و هرچند از لايه‌هاي مختلف پشتيباني نمي‌كند، اما همين تايم‌لاين ساده هم واجد امكانات قابل توجهي است. روي هم رفته براي ويرايش‌هاي ساده، اين اپليكيشن شما را نااميد نخواهد كرد.


Power Director

بهترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم براي اندرويد

محدوديت‌هاي نسخه رايگان: واترمارك، تبليغات زياد، خروجي بعد از مشاهده تبليغات و ديگر محدوديت‌ها

قيمت نسخه پولي: ۶ دلار براي اشتراك يك ماهه، ماهانه ۴ دلار براي اشتراك سه‌ماهه و ديگر طرح‌ها

Power Director كاربراني را هدف گرفته كه در زمينه‌ي ويرايش فيلم جدي‌تر هستند. رابط كاربري تاريك آن فاقد تبليغات است و كاربران به‌راحتي مي‌توانند فايل‌هاي خود را از طريق گوگل درايو روانه‌ي اين اپليكيشن كنند. در محيط اين اپليكيشن به ۳ لايه دسترسي داريد و محيط تايم‌لاين آن هم ساده و جذاب است و به راحتي مي‌توانيد آن را كنترل كنيد. علاوه بر اين، Power Director از جمله معدود اپليكيشن‌هايي است كه از تكنيك‌هاي پيشرفته‌اي مانند پرده سبز پشتيباني مي‌كند.


Filmora Go

بهترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم براي اندرويد

محدوديت‌ها: پرداخت ۳ دلار براي حذف واترمارك

اين هم يكي ديگر از اپليكيشن‌هايي است كه اصلي‌ترين نيازهاي كاربران را پوشش مي‌دهد و از قابليت‌هايي مانند برش يا كراپ كردن بهره مي‌برد. از ديگر امكانات آن هم مي‌توانيم به امكان افزودن موسيقي، ضبط صدا و افكت‌هاي ساده و افزودن زيرنويس اشاره كنيم. اگرچه اين اپليكيشن از چند لايه مختلف پشتيباني نمي‌كند، اما مي‌توانيد بسياري از اين كارهاي مربوط به تايم‌لاين‌هاي چند لايه را در محيط ساده آن انجام دهيد. نسخه رايگان آن، ويديوهاي خروجي را همراه با واترمارك ذخيره مي‌كند و براي حذف آن بايد ۳ دلار بپردازيد.


Action Director

بهترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم براي اندرويد

محدوديت‌ها: پرداخت ماهانه ۵ دلار براي خروجي‌هاي رزولوشن بالا (۴K و ۱۰۸۰p)

Action Director سابقه‌ي زيادي دارد و اگرچه تايم‌لاين آن چند لايه نيست، ولي از قابليت‌هاي ابتدايي مانند برش، كنترل سرعت كليپ‌هاي معكوس كردن، افزودن استيكر، متون و صدا پشتيباني مي‌كند. اما متأسفانه، در مقايسه با ديگر اپليكيشن‌هاي مشابه، رابط كاربري آن چندان جذاب و مدرن نيست و به همين خاطر در نگاه اول نمي‌تواند توجه كاربران را جلب كند.


Adobe Premiere Clip

بهترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم براي اندرويد

محدوديت‌ها: نياز به پرداخت مبلغ قابل توجه براي بهره‌گيري از مجموعه اپليكيشن‌هاي ادوبي

Adobe Premiere Clip يك اپليكيشن عالي براي افرادي است كه براي ويرايش فيلم به دنبال امكانات ابتدايي هستند. علاوه بر اين نبايد رابط كاربري ساده و مدرن آن از قلم بيندازيم. اما مهم‌ترين نكته ضعف اين اپليكيشن، مبلغ بالاي اشتراك براي Adobe suite است.


VideoShow Video Editor

بهترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم براي اندرويد

محدوديت‌هاي نسخه رايگان: واترمارك، خروجي حداكثر با كيفيت ۷۲۰p، تبليغات و ديگر محدوديت‌ها

قيمت نسخه پولي: پرداخت سالانه ۲۰ دلار

VideoShow هم يكي ديگر از محبوب‌ترين اپليكيشن‌هاي ويرايش فيلم محسوب مي‌شود و رابط كاربري آن تا حد زيادي مشابه VivaVideo است ولي از لحاظ تجربه كاربري، در مقايسه با آن اپليكيشن حرف كمتري براي گفتن دارد. رابط كاربري VideoShow بسيار شلوغ است و اين اپليكيشن تلاش مي‌كند انواع و اقسام افكت‌ها را به فروش برساند. بعد از اتمام مهلت آزمايشي هم استفاده از اين اپليكيشن تقريباً غيرممكن مي‌شود زيرا انواع و اقسام آگهي‌ها براي ترغيب كاربر به خريد نسخه پولي نمايش داده مي‌شود. |

در ضمن با دوره آموزش ساخت اپليكيشن فيليمو اندرويد هم مي توانيد اپليكينش هايي شبيه فيليمو و نماوا بسازيد.

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۲ آبان ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۲۶:۴۸ ] [ ستاره رادمنش ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی